ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)
ПРО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЛУГ
- Загальні положення та визначення
1.1. Будь-яке використання сайту регулюється умовами цього публічного договору оферти (далі – умови, договір). До того як оформити замовлення послуг уважно прочитайте умови договору й переконайтеся, що ви, як споживач, їх розумієте.
1.2. Якщо ви не розумієте умови договору, якщо ви не згодні з цими умовами, або не приймаєте якусь їх частину, то не використовуйте цей сайт та не замовляйте послуги, що на ньому пропонуються.
1.3. Сайт – веб-сайт https://augusta-consulting.com.ua.
1.4. Замовляючи послугу, зокрема оплачуючи її, Ви, споживач, укладаєте з суб’єктом електронної комерції, що надає платні послуги дистанційний договір на умовах цієї публічної оферти.
1.5. Послуги – інформаційні, консультаційні послуги, що пропонуються на сайті в тому числі, але не виключно: консультації, поради та рекомендації від фахівця з юридичних, бухгалтерських, бізнес питань та/або комплексні послуги юридичного та/чи бухгалтерського супроводу для ТОВ чи ФОП та/або будь-яке надання інформації, що спрямована на допомогу у вирішенні проблем субʼєктів господарювання, покращенні ефективності та досягненні стратегічних цілей, експертна підтримка, аналіз стану бізнесу, виявлення проблем та розроблення рекомендацій, метою яких є надання інформації споживачу (далі по тексту – Послуги).
1.6. Споживач – фізична особа, яка досягла 16-річного віку або юридична особа, що використовує сайт, яка погодилася з договором та повністю приймає на себе зобов’язання, що виникають в результаті використання сайту та укладення договору.
1.7. Достатнім доказом беззастережного прийняття умов договору публічної оферти, узгодження сторонами всіх істотних умов, укладення договору є фактична оплата послуг з боку споживача та отримання повної оплати вартості послуг суб’єктом електронної комерції.
1.8. Суб’єкт електронної комерції, що надає послуги — Фізична Особа Підприємець Кухоль Євгеній Миколайович. Для надання послуг і отримання оплати зараз і в майбутньому суб’єктом електронної комерції може бути залучено на договірних підставах інших осіб.
1.9. Сайт може використовуватись іншими суб’єктами господарювання на підставі відповідних договорів оренди сайту та/або надання послуг. У свою чергу зазначені суб’єкти господарювання матимуть право здійснювати надання послуг кінцевим споживачам, та нестимуть відповідальність по даним послугам перед кінцевими споживачами.
1.10. Інформація про послуги, умови їх замовлення, ціни та будь-яка інша інформація, що відображається на сайті є динамічною. Це означає, що інформація може бути оновлена, змінена і доповнена суб’єктом електронної комерції в будь-який момент часу без попереднього повідомлення про це споживачів. Визначені зміни набирають чинності після їх публікації на сайті та застосовуються до будь-якого замовлення, зробленого після їх публікації.
1.11. Інформація про послуги, їх опис, формат, вміст, порядок надання, основні характеристики розміщені безпосередньо на сайті. До здійснення замовлення споживач зобов’язаний ознайомитися з цією інформацією. Оплачуючи послуги, споживач підтверджує, що ця інформація повністю відповідає його очікуванням. У разі необхідності отримання додаткової інформації про послуги споживач зобов’язаний зв’язатися з представником суб’єкта електронної комерції та отримати необхідну йому інформацію засобами дистанційного зв’язку до моменту здійснення оплати.
- Порядок оформлення та надання послуг
2.1..Для замовлення послуги споживач повинен коректно заповнити обов’язкову інформацію форми замовлення послуги на сайті чи надати таку інформацію в особистому листуванні з суб’єктом електронної комерції чи його клієнт-менеджером, в тому числі, але не виключно на електронну пошту, в Telegram, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, бот чи в будь-яких інших месенджерах.
2.2. Для завершення замовлення послуги споживач повинен оплатити обрану послугу на сайті чи за рахунком, що надсилається суб’єктом електронної торгівлі чи його клієнт-менеджером в особистому листуванні, в тому числі, але не виключно на електронну пошту, в Telegram, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, бот чи будь-яких інших месенджерах.
2.3. Надання послуг, а саме консультацій розпочинається з моменту отримання оплати послуги, шляхом направлення на реквізити споживача, суб’єктом електронної комерції чи його клієнт-менеджером повідомлення щодо погодження дати та часу такої консультації.
2.4. Надання комплексних послуг юридичного та/чи бухгалтерського супроводу розпочинається з моменту отримання оплати послуги, шляхом направлення на реквізити споживача суб’єктом електронної комерції чи його клієнт-менеджером інструкцій та інформації необхідної для надання таких послуг.
2.5. Споживач надає суб’єкту електронної комерції всю інформацію і документи, що є необхідними для коректного та якісного надання послуг.
2.6. Суб’єкт електронної комерції, в односторонньому порядку може скасовувати, переривати чи переносити надання послуг, змінювати їх наповнення, тривалість, формат. В випадку відмови з боку суб’єкта електронної комерції від надання послуг, останній протягом 3 робочих днів повертає споживачу сплачені за послуги грошові кошти.
2.7. Послуги мають нематеріальний характер, а корисний ефект від послуг полягає в самому процесі їх надання. Суб’єкт електронної комерції не надає жодних гарантій, у тому числі комерційної придатності, придатності для певних цілей, а також гарантій, що випливають із ділових відносин чи звичаїв ділового обороту.
2.8. Послуги та інформація є відтворенням субʼєктивного бачення, власного досвіду, методів та методик суб’єкта електронної комерції. Суб’єкт електронної комерції не несе відповідальності за зміну зовнішніх подій і процесів в житті споживача та результати застосування інформації, що досягнуті в результаті отримання послуг.
2.9. При наданні послуг суб’єкта електронної комерції покладається виключно на інформацію та документи, що надаються йому споживачем, виходячи з принципів розумності та добросовістності споживача.
2.10. Суб’єкт електронної комерції не несе відповідальності перед Споживачем за ненадання послуг за цим Договором, якщо таке станеться з вини Споживача (ненадання необхідних документів тощо). Виконавець не несе відповідальності за дії органів державної влади, місцевого самоврядування, третіх осіб.
2.11. Договір вважається виконаним, а послуги наданими в повному обсязі суб’єктом електронної комерції, якщо будь-яка інформація, що ним надається, отримана споживачем безпосередньо або за допомогою присутності на аудіо- чи відеодзвінку, консультації, отримана особисто чи на електронну пошту, в Telegram, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, бот чи будь-яких інших месенджерах.
2.12. Послуги вважатимуться наданими якісно, своєчасно, в повному обсязі та прийнятими споживачем, якщо на електронну пошту суб’єкта електронної комерції не надійшло підписанних електронним цифровим підписом споживача претензій чи заперечень щодо якості наданих послуг протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати надання послуг.
2.13. Суб’єкт електронної комерції несе матеріальну відповідальність за правильність надання послуг тільки за рішенням суду в розмірі фактично нанесених збитків Споживачу, але не більше трикратної вартості відповідної послуги, щодо якої допущене порушення.
- Оплата послуг
3.1. Ціна послуг, в тому числі, але не виключно на консультацію, комплексні послуги юридичного та/чи бухгалтерського супроводу для ТОВ та ФОП, вказана на сайті, поруч з відповідною послугою, чи повідомляється суб’єктом електронної комерції чи його клієнт-менеджером в електронному листуванні зі споживачем, в тому числі, на електронну пошту, в Telegram, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, бот чи будь-яких інших месенджерах на момент оформлення замовлення.
3.2. Суб’єкт електронної комерції має право в односторонньому порядку без попередження змінити ціну на послуги. Однак суб’єкт електронної комерції не має права змінювати ціну замовленої послуги після того, як замовлення було оплачене споживачем.
3.3. Ціна послуги сплачується в національній валюті України – гривні.
3.4. Споживач може здійснити оплату замовленої послуги на сайті в момент оформлення замовлення чи перерахувавши грошові кошти безпосередньо перед початком надання послуги за наданими реквізитами суб’єктом електронної комерції чи його клієнт-менеджером в особистому листуванні, в тому числі, але не виключно на електронну пошту, в Telegram, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, бот чи будь-яких інших месенджерах. Оплата вважається здійсненою з дати зарахування відповідної суми грошових коштів на розрахунковий рахунок суб’єкта електронної комерції.
3.5. Якщо послуги надаються на умовах оплати частинами чи на умовах передоплати, така інформація вказана на сайті, поруч з відповідною послугою, чи повідомляється суб’єктом електронної комерції чи його клієнт-менеджером в електронному листуванні зі споживачем. В випадку погодження сторонами оплати послуг частинами чи в порядку передоплати, будь-яка оплата за послуги, що внесена частково є завдатком і в разі відмови споживача на будь-якому етапі від надання послуги, або відмови від подальшої оплати послуги в повному розмірі, така оплата не повертається.
3.6. Ціна на послуги може змінюватися незалежно від того чи були вони акційними, чи ні. Суб’єкт електронної комерції не компенсує споживачу вартість наданих послуг в разі, якщо з часом ці послуги стають акційними та їх вартість суттєво знижується. Споживач розуміє та погоджується, що після закінчення певного періоду ціна послуг може змінюватися, а безплатна чи акційна послуга може стати платною і навпаки.
- Повернення
4.1. Здійснюючи оплату послуг, споживач розуміє та підтверджує, що втрачає право на повернення коштів після того, як послуги будуть надані в повному обсязі суб’єктом електронної комерції.
4.2. Споживач не може вимагати зниження вартості послуг чи повернення коштів у разі, якщо він не скористався послугами з причин, що не залежать від суб’єкта електронної комерції.
4.3. У випадку здійснення споживачем оплати послуг та неможливості безпосередньо отримати доступ до них з технічних чи будь-яких інших причин, що виникли на стороні споживача, повернення сплачених грошових коштів не відбувається, а послуги будуть вважатися такими, що надані.
4.4. Суб’єкт електронної комерції не повертає кошти сплачені за послуги, в випадку якщо зміна зовнішніх подій і процесів в житті споживача та результати застосування інформації, що досягнуті в результаті отримання послуг не відповідають очікуванням споживача.
4.5. В випадку відкладення погодженої з споживачем консультації на інший час та дату, без попередження завчасно, більш ніж за 6 годин до такої консультації, і в випадку відмови споживача від перенесення такої консультації на інший час та дату, суб’єкт електронної комерції здійснює повернення коштів, що були сплачені за консультацію в повному обсязі протягом 3 робочих днів.
4.6. В випадку, якщо споживач після оплати послуг не отримав жодної інформації, матеріалів, консультацій від суб’єкта електронної комерції чи його клієнт-менеджера і надання послуг ще не розпочалося, суб’єкт електронної комерції після письмового звернення споживача здійснює повернення коштів, що були сплачені за послуги протягом 3 робочих днів.
4.7. Для повернення коштів за послуги, споживач має письмово звернутися до суб’єкта електронної комерції з відповідною підписаною заявою, що має бути надіслана на електронну пошту, що вказана в цьому договорі.
- Право інтелектуальної власності
5.1.Суб’єкт електронної комерції дозволяє споживачу використовувати матеріали та інформацію, що надана в ході послуги, тільки для особистого використання чи для застосування в діяльності юридичних осіб, повʼязаних зі споживачем.
5.2. Споживач погоджується та гарантує не вчиняти будь-яких дій, які можуть розглядатися як порушення українського законодавства в сфері інтелектуальної власності і авторських прав на інформацію, матеріали, що отримані в ході надання послуги.
5.3. Споживачу заборонено записувати, розповсюджувати, змінювати, продавати, передавати третім особам, в тому числі в мережі Інтернет, інформацію, матеріали, що отримані в ході надання послуги від суб’єкта електронної комерції. В випадку порушення цього пункту Замовник зобов’язаний сплатити на користь суб’єкта електронної комерції штраф у розмірі 600% від вартості оплаченої послуги.
5.4. Суб’єкту електронної комерції належать всі права інтелектуальної власності на інформацію, в тому числі відтворену в тексті, аудіо, відео, зображеннях, які надаються споживачу.
5.5. У разі якщо споживач має намір здійснити аудіо- чи відеозапис надання послуг, в тому числі консультації, він зобов’язаний до початку проведення запису отримати від суб’єкта електронної комерції письмову згоду на проведення аудіо- чи відеозапису. У випадку, якщо споживачем здійснено такий аудіо- чи відеозапис без письмової згоди, Суб’єкт електронної комерції має право на стягнення споживача штрафу у розмірі 30 000,00 гривень.
- Використання персональних даних споживача
6.1. Інформація, вказана споживачем у формі замовлення на сайті чи в особистому листуванні з суб’єктом електронної комерції чи його клієнт-менеджером на електронну пошту, в Telegram, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, бот чи будь-яких інших месенджерах є його персональними даними. Персональні дані є конфіденційною інформацією, збір і подальша обробка персональних даних здійснюється суб’єктом електронної комерції відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та інших нормативно-правових актів України. Джерелом збору персональних даних є інформація, безпосередньо і добровільно надана споживачем.
6.2. Своєю оплатою з цим договором споживач добровільно надає суб’єкту електронної комерції зазначені в формі замовлення чи в особистому листуванні персональні дані для обробки замовлень на отримання послуг, для надання відповідних послуг та отримання рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші, іншої інформації про діяльність суб’єкта електронної комерції.
6.3. Споживач надає суб’єкту електронної комерції право здійснювати обробку його персональних даних, в тому числі: записувати персональні дані в бази даних (без додаткового повідомлення про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (у разі необхідності).
6.4. Споживач надає суб’єкту електронної торгівлі право на будь-яке використання, розповсюдження, публічний показ відгуків, коментарів, текстових заміток з зображенням і ПІБ споживача про надані послуги в мережі Інтернет, в тому числі, але не виключно на їх використання на сайті, в Telegram групах, каналах, на веб-сторінках в Instagram, Facebook.
- Інші умови
7.1. Даний Договір набуває чинності з моменту оплати послуг споживачем та отримання такої оплати суб’єктом електронної торгівлі і діє до повного виконання зобов’язань за цим договором.
7.2. Всі правила і умови здійснення/виконання окремих дій/операцій, розміщені у відповідних розділах сайту, а також в електронному листуванні з суб’єктом електронної комерції чи його клієнт-менеджером, в тому числі, але не виключно на електронну пошту, в Telegram, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, бот чи будь-яких інших месенджерах і є невід’ємними частинами (як додатки) даного договору, що визначають зобов’язання для обох сторін. У разі якщо умови, зафіксовані в тексті цього договору, і умови, зазначені в його додатках, відрізняються, сторони керуються умовами, визначеними в додатках.
7.3. Дія цього договору не поширюється на випадки, коли відбулося підписання окремого письмового договору з суб’єктом електронної комерції та здійснення оплати послуг згідно з таким окремим письмовим договором.
7.4. Якщо споживач вважає, що його права порушені, він звертається в письмовій формі на електронну пошту вказану в договорі для відновлення своїх прав до суб’єкта електронної комерції. Скарга споживача повинна містити такі відомості – прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) споживача, місце проживання, номер телефону та/або поштову адресу, та/або адресу електронної пошти, та/або інформацію про інші засоби зв’язку; дату подання скарги та підпис споживача; обставини спору, свої вимоги та їх обґрунтування.
7.5. Суб’єкт електронної комерції і споживач підтримують зв’язок за допомогою електронного листування в тому числі через електронну пошту, в Telegram, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, чи будь-яких інших месенджерах. Споживач погоджується, що всі повідомлення, дані або інша інформація, що надається в електронному вигляді, мають юридичну силу і прирівнюються до документів, складених в письмовій формі, навіть без додаткового їх підписання електронним цифровим підписом.
7.6. В момент укладення договору сторони підтверджують та розуміють, що загальним листом Торгово-промислової палати № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 р. засвідчено, що військова агресія Російської федерації проти України є форс-мажорною обставиною (обставиною непереборної сили), незважаючи на це сторони вважають за можливе виконувати умови договору в умовах воєнного стану. У разі настання інших обставин, що перешкоджають повному або частковому виконанню однією із сторін зобов’язань за договором (пожежа, стихійне лихо, повінь, ембарго, військові дії, рішення державних органів і т.д.) і незалежних від волі і свідомості сторін, терміни виконання зобов’язань по договору відсуваються відповідно до часу, протягом якого діяли зазначені обставини.
- РЕКВІЗИТИ СУБʼЄКТА ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ
ФОП Кухоль Євгеній Миколайович
ЄДРПОУ/ІПН 3174122031
Адреса: 19809, Черкаська обл.
Золотоніський район,
село Гай, вул. Польова, буд.6
Ел. Пошта: kukhol.fop@gmail.com
Номер рахунку UA383052990000026008036805122
Надавач платіжних послуг платника АТ КБ “ПРИВАТБАНК”